Mnogi robuju zabludama, pa ne pune gorivo do vrha rezervoara, misleći da se time pravi šteta sistemu za paljenje, kao i da se time na povišenim temperaturama i pri sudaru povećava rizik zapaljenja. Ako je gorivni sistem ispravan, nikakve štete nema, a, teoretski, pun je rezervoar sigurniji od praznog - i pri visokim temperaturama, i u slučaju sudara. Zapaljenje, odnosno eksplozija, znatno lakše nastaje u gorivnim parama nego u tekućem gorivu!
Stoga treba uvijek puniti gorivo do vrha rezervoara (naravno, ako se ima novca). Nema uštede ako se puni manje, a takođe se rjeđe ide na pumpu, čime se štedi vrijeme, napor, a i novac. Naime, pri svakom dodatnom punjenju treba preći barem malo duži put i pri punjenju uvijek se izgubi (ispari) malo goriva.
Gorivo je preporučljivo puniti čim se količina smanji ispod četvrtine. Izbjegava se rizik da ostanete bez goriva, što izaziva neugodnosti i dodatni trošak, pogotovo ako dizelaš ostane bez goriva – za ponovno pokretanje motora, nakon punjenja goriva, potrebna je pomoć mehaničara, prenosi Autoportal.
Takođe nastaje i sigurnosni rizik, ako se ostane bez goriva na nepreglednom dijelu puta, u zavoju, tunelu, na vijaduktu… Dakle, kad se količina goriva približi posljednjoj četvrtini idite na prvu pumpu goriva i napunite. Ali, punjenje goriva prekinite s prvim klikom, odnosno isključivanjem pištolja za punjenje.
Nemojte potom "na "klik" dopunjavati gorivo do čepa, što mnogi čine. Tada gorivo može curiti kroz rezervoar, što je finansijski gubitak, nastaju isparavanja štetna za zdravlje i može nastati rizik zapaljenja, prvenstveno ako iscureno gorivo poprska vruću izduvnu cijev.
Prekomjerna količina goriva blokira "grlo", pa se povećava pritisak gorivnih para te nastaje povratni pritisak goriva, koji otežava funkcionisanje, skraćuje vijek te može oštetiti pumpu za gorivo i elemente sistema za dovod, prenosi Telegraf.