Prilikom dolijevanja gasimo motor, nikako cijelu radnju ne odrađujemo sa zapaljenom cigaretom te je uputno ne koristiti mobilni uređaj tokom cijelog postupka.
No postoji jedna stvar koju je sigurno gotovo svako od nas barem jednom učinio. U želji da natočimo što više goriva, nakon što sigurnosni ventil zaustavi punjenje, ako smo odlučili puniti "do čepa", česta je radnja da pokušamo doliti još malo goriva naknadnim dolijevanjem, piše Autoklub.
Međutim, sistem koji prekida mlaz goriva neće dozvoliti da se nakon iskakanja dolije još tekućine u spremnik. Što znači da se ona manja količina goriva koju pokušavamo uliti zapravo detektira kao višak i odbacuje kroz odvodnu cijev.
Može biti opasno
Vozač, dakle, na kraju plati gorivo koje nije ulio u spremnik. Osim finansijskih izdataka, ova navika može ozbiljno naštetiti vašem automobilu.
Gorivo koje nije završilo u spremniku može prskati i preliti se po karoseriji oštećujući boju. S druge strane, prilikom punjenja spremnika ispuštaju se plinovi koji bi daljnjim naprezanjem crijeva mogli oštetiti filter s aktivnim ugljenom koji imaju moderni automobili.
Ovaj filter služi za odvod para koje se nakupljaju tokom točenja goriva, pa bi se u slučaju kvara povećale emisije vozila i rad bi mogao postati nepravilan.