Američka vlada donijela važnu odluku o automobilima na benzin i dizel
Ministarstva energetike SAD-a je odlučilo odgoditi postupno ukidanje pravila za električna vozila koja proizvođačima automobila daju dodatne bodove za uštedu goriva za svako vozilo na struju koje prodaju.
Ova odluka uslijedila je nakon niza sastanaka s proizvođačima automobila koji su rekli da neće moći udovoljiti prijedlozima za ubrzavanje prijelaza na električna vozila. Jedan od ciljeva, na primjer, bio je povećati tržišni udio električnih vozila na 67% do 2032., što je težak zadatak za industriju.
Iako novi propisi potiču usvajanje električnih automobila, oni su puno fleksibilniji, davajući proizvođačima automobila vremena da razviju pristupačne, učinkovite električne automobile. Ovo je bitno za mnoge marke u automobilskoj branši u kojoj prodaja električnih vozila pada jer će u dogledno vrijeme i dalje moći prodavati automobile s motorima s unutaršnjim sagorijevanjem.
Kao rezultat toga, proizvođači automobila i dalje se mogu pridržavati standarda Corporate Average Fuel Economy (CAFE) koji uzima u obzir cijelu flotu vozila koju nudi proizvođač te im omogućava da prodajom vozila manjih ili nultih emisija nadoknade štetu koju čine prodajom vozila na benzin ili dizel, a koja zagađuju, prenosi Poslovni dnevnik.
Iako će ovo utjecati na sve proizvođače koji prodaju vozila u Sjedinjenim Državama, najveće su olakšanje za američke automobilske divove. Naime, da je stara odluka ostala na snazi GM, Ford i Stellantis suočili bi se s ogromnim kaznama. Tako bi do 2032. GM bi morao izdvojiti 6,5 milijardi dolara, Stellantis 3 milijarde dolara, a Ford milijardu dolara.
Kao jedna od posljedica ove odluke moglo bi biti okretanje proizvođača prema plug-in hibridnim koji kombiniraju struju i benzin/dizel modelima za koje mnogi iz industrije smatraju da su dobro prijelazno rješenje.