Ipak, sada kada se pojedini konkurenti povlače iz strategije fokusirane isključivo na EV, čini se da se oprezniji pristup BMW-a isplatio.
Njemački proizvođač odavno zastupa stav da je potrebna šira paleta pogonskih tehnologija, a na godišnjoj skupštini kompanije prošle nedjelje, izvršni direktor Oliver Cipse potvrdio je da BMW ostaje pri tom pristupu.
To znači da će i dalje proizvoditi i prodavati benzinske, dizel, hibridne, pa čak i vozila na vodonik, paralelno sa sve većom ponudom električnih automobila.
"Shvatamo političke ciljeve veoma ozbiljno – ali ne vjerujemo u tehnički jednostrane regulative koje ograničavaju ponudu", rekao je Cipse i dodao:
"Isto važi i za cirkularnu ekonomiju. Samo sveobuhvatan pristup može da omogući i podstakne investicije. Jer, kao samostalna tehnologija, elektromobilnost vodi u ćorsokak – to je sada jasno. Razlike su jednostavno prevelike, čak i unutar same Evrop."
Kao primjer, Cipse je naveo Belgiju i Italiju. Dok su u Belgiji velikodušni podsticaji omogućili da električna i hibridna vozila zauzmu preko 60% tržišta prošle godine, u Italiji je taj udio bio svega 4%.
Cipse smatra da je ključno pitanje kako efikasno smanjiti emisije CO₂ – a odgovor sigurno nije crno-bijelo razmišljanje.
"Dok drugi proizvođači mijenjaju strategiju, mi smo na pravom putu. Čak i političari počinju da mijenjaju stavove: nova njemačka vlada podržava širok tehnološki pristup, dok Evropska komisija želi da Evropa bude konkurentnija", izjavio je Cipse akcionarima.
Potražnja za elektrifikovanim BMW modelima raste – u prvom kvartalu, više od 25% svih prodatih vozila bilo je elektrifikovano (EV i hibridi), a gotovo petina njih potpuno električno.
BMW planira da 2028. godine, uz pomoć Toyote, predstavi i svoj prvi serijski model na vodonik, prenosi b92.