BYD treba u Evropi proizvoditi baterije za električne automobile
Kineski proizvođač već gradi fabriku automobila u Mađarskoj koja bi trebala početi s proizvodnjom krajem godine. U Turskoj namjeravaju krenuti s proizvodnjom u 2026. godini, s kapacitetom pogona od oko 500.000 vozila godišnje.
BYD želi najkasnije za tri godine vozila namijenjena europskom tržištu proizvoditi u Evropi kako bi izbjegao carine EU-a, rekla je prije nekoliko sedmica izvršna potpredsjednica Stella Li, dodajući da bi plug-in hibridi trebali dominirati prodajom u kratkoročnoj perspektivi.
Kineski div prodavao je u početnoj fazi u Evropi samo potpuno električne automobile u Evropi, a u međuvremenu uvrstio je u ponudu i plug-in hibride, popularnije među potrošačima.
Na pitanje razmatra li BYD gradnju još fabrika u Evropi, posebni savjetnik Altavilla istaknuo je da će na Starom kontinentu morati proizvoditi i baterije.
“Nema smisla ulagati u sklapanje automobila (u Evropi) i dopremati baterije iz Kine”, rekao je savjetnik BYD-a na konferenciji automobilske industrije u Milanu. BYD tek treba odlučiti hoće li dati prednost trećem postrojenju za sklapanje automobila ili proizvodnji baterija jer je trenutno potpuno usredotočen na pokretanje proizvodnje u Mađarskoj, prenosi SEEbiz.
Kompanija uzima u obzir sve evropske zemlje za moguća daljnja ulaganja i interakciju s vlastima, naglasio je Altavilla.
“Odabir nove lokacije određuje nekoliko faktora, poput troška energije, koji objektivno spada među najvažnije faktore konkurentnosti budući da i fabrike automobila i tvornice baterija troše puno energije”, pojasnio je.