Udio električnih taksija u Beču iznosi tek jedan posto. Međutim, do 2025. godine svi registrirani taksiji bi trebali biti isključivo na električni pogon. Shodno tome, Beč je pokrenuo pilot projekt za uvođenje fleksibilnijih stanica za punjenje električnih automobila koje bi trebale olakšati prijelaz na električnu tehnologiju.
Prema planu, u naredne dvije godine će osam taksi stajališta i 56 vozila u Beču biti dodatno opremljeno tehnologijom Matrix Charging mlade kompanije Easelink GmbH iz Graza, uz olakšano punjenje vozila direktno na štandu umjesto na stanici za punjenje.
Vozilo je opremljeno posebnim priključkom na donjem dijelu karoserije. Pritiskom na dugme na instrument tabli u automobilu spaja se sa pločom za punjenje na taksi stajalištu.
- Riječ je o međunarodnom pionirskom projektu koji pruža mogućnost trajne promjene gradskog saobraćaja. Prijelazom na električne taksije na dobitku su i grad i stanovnici. Na ovaj način istovremeno smanjujemo štetne emisije i poboljšavamo kvalitet zraka u gradu - objašnjava Peter Hanke, član gradske i pokrajinske vlade, iz resora za finansije i privredu.
Projekat je nastao u uskoj saradnji Privrednih komora Beča i Štajerske te energetskih preduzeća "Wien Energie" i "Energie Graz". Za snabdijevanje i isporuku zelene električne energije za novi sistem punjenja zadužen je "Wien Energie", a u projektu učestvuju i Austrijski auto-moto i turing klub (ÖAMTC) te Hyundai, javlja Eurocomm PR-Sarajevo.
(Energetika.ba)