Predprodukcijski Taycan kojim je upravljao Lars Kern stazom Nürburgring Nordschleife prošao je za 7 minuta i 42 sekunde.
S ostvarenim vremenom na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, čija je dužina u ovom slučaju iznosila 20,6 kilometara, Taycan u ovom trenutku drži rekord kruga u kategoriji elektropokretanih automobila s četvero vrata, a u Porscheu su nakon nedavne 24-satne jurnjave italijanskom stazom Nardo još jednom demonstrirali potencijal svog prvog električnog automobila koji je, podsjećanja radi, iza strašne Panamere Turbo na Nürburgringu u zaostatku samo nešto više od četiri sekunde.
Lars Kern je na Nürburgringu vozio predprodukcijsko izdanje Taycana koji će svoju online svjetsku premijeru imati 4. septembra, a pred publikom će se premijerno pojaviti na jesenjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Najsnažniju verziju pokreću dva elektromotora koji proizvode više od 600 konjskih snaga, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi i više od 250 km/h, prenosi Klix.
Potencijal elektromotora distribuira se na obje osovine. Odličnoj upravljivosti Taycana, pored ostalog, pomaže adaptivni zračni ovjes kombinovan s elektromehaničkim stabilizatorima. Tu su i 21-inčne gume vrhunskih performansi i upravljanje preko obje osovine. Svi tehnički podaci bit će poznati 4. septembra.
Energetika.ba