Analitičari su rekli da očekuju carine između 10 posto i 25 posto na kineska električna vozila, potez koji će vjerovatno izazvati moguću odmazdu Pekinga. Evropska komisija je rekla da kineska električna vozila dobivaju prekomjerne subvencije.
Ministarstva vanjskih poslova EU i Kine nisu odmah odgovorila na zahtjeve Reutersa za komentar.
Manje od mjesec dana nakon što je SAD učetverostručio carine za kineska električna vozila na 100 posto, očekuje se da će Brisel postaviti gotovo sigurno niže carine za uvoz od kineskih proizvođača poput BYD-a i Geelyja, kao i zapadnih proizvođača poput Tesle koji izvoze automobile iz Kine u Evropu.
BYD, Geely, SAIC i Tesla nisu odmah odgovorili na upite Reutersa o izvještaju.
Ovaj potez dolazi dok se evropski proizvođači automobila suočavaju s priljevom superjeftinih kineskih električnih vozila.
Kina je ukorila EU zbog istrage o subvencijama, pozvala na saradnju i lobirala kod pojedinih zemalja EU, ali nije u potpunosti objasnila kakav bi bio njen odgovor na carine.