Istraživanje

Koliko se energije gubi tokom punjenja električnih automobila?

Autor: Energetika.ba
Foto: Električni automobili / Ilustracija
Kada se električni automobil puni, ne završava sva energija u bateriji. Gubici punjenja su veći pri punjenju kod kuće nego pri brzom punjenju.

Njemački ADAC istražio je tačno koliko se energije gubi kada su četiri različita električna automobila punjena pod različitim uslovima. Testirani su Tesla Model Y, VW ID.3, Hyundai Ioniq 6 i Renault Mégane na različitim temperaturama na brzom punjaču od 300 kW.

Žuta traka prikazuje gubitak tokom brzog punjenja na 23 stepena Celzijusa. Siva traka prikazuje gubitak na 0 stepeni Celzijusa s prethodno zagrijanom baterijom. Crna traka prikazuje gubitak na 0 stepeni Celzijusa kada baterija nije prethodno zagrijana.

Test pokazuje da je Hyundai Ioniq 6 imao najmanje gubitke pri punjenju u svim uslovima. Tesla Model Y imao je najveće gubitke pri punjenju na temperaturama ispod nule bez prethodnog zagrijavanja. Renault Megane bio je najmanje učinkovit pri punjenju na ljetnim temperaturama, izgubivši četiri odsto. Proizvođača automobila morali bi jasno navesti koliko se energije gubi tokom punjenja. Vlasnici električnih automobila trebali bi puniti vozila kada je baterija zagrijana. To smanjuje troškove, prenosi Revijahak.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba