Međutim, nakon što su na njega pričvrstili dva najveća od 14 elektromotora koji će na kraju pokrenuti avion, pogonjen posebno dizajniranim litij-jonskim baterijama, NASA je odlučila Maxwella prikazati javnosti. Inače, propeleri na X-57 aktivirat će se prilikom polijetanja i slijetanja te povlačiti tokom leta.
NASA je također pokazala novoizgrađeni simulator koji inženjerima i pilotima daje dojam o tome kakav će biti osjećaj manevriranja u letu gotovom verzijom X-57 .
Maxwell je najnovija u ponosnoj kolekciji eksperimentalnih letjelica koje je NASA razvila tokom više decenija u mnoge svrhe, uključujući Bell X-1 u obliku metka koji je prvi probio zvučnu barijeru ili raketni avion X-15 kojim je letio Neil Armstrong prije nego što se pridružio Apollo timu.
Maxwell će ustvari biti prvi NASA-in X-avion sa posadom, prenosi Klix.
Dok privatne kompanije godinama razvijaju električne avione i letjelice, NASA-in X-57 poduhvat usmjeren je na dizajniranje i tehnologiju u skladu sa standardima koje komercijalni proizvođači mogu prilagoditi za vladino certificiranje. S tim u vezi, NASA-in električni avion će ispunjavati standarde za plovidbenost i sigurnost, kao i za energetsku efikasnost i buku.