Očekuje se da baterije električnih auta budu sastavni dio energetskog sistema
I nije to samo teorija. U svojoj analizi njemačka energetska grupa se poziva na 166.000 električnih automobila registrovanih u Njemačkoj koji su spremni za dvosmjerno punjenje.
Dvosmjerno punjenje od vozila do mreže (i suprotno), ili V2G, omogućuje da se baterije parkiranih električnih automobila fleksibilno koriste za apsorbiranje i pohranjivanje viška električne energije u mreži, s jedne strane, a s druge strane, za stvaranje rezerve električne energije za dostvu u mrežu ili dome kada je to potrebno.
Na taj način električni automobili postaju rezerve energije. Na primjer, električna energija koju proizvodi fotonaponski sistem na krovu kuće, na primjer, pohranjivaće se u bateriji automobila. Električna energija u automobilu parkiranom ispred kuće zatim se šalje u kuću kako bi pokrila energetske potrebe.
"Široko rasprostranjena i široka primjena ove tehnologije trenutno se testira", kaže Filip Ton, direktor Eona, koji zagovara korištenje baterije električnih automobila ne samo za vožnju, već i kao sastavni dio našeg energetskog sistema, prenosi Revija HAK.
Trenutno oni koji vlastitu energiju proizvode putem fotonaponskih panela imaju najbolje uslove da iskoriste prednosti tehnologije dvosmjernog punjenja. Tako dobivenu energiju domaćinstvo može odmah koristiti, dok se višak energije skladišti u bateriji automobila. Noću, kada se ne stvara sunčeva energija, dom dobiva struju iz baterije električnog automobila. Proizvođači automobila već godinama rade na prijedlozima V2G dvosmjernog punjenja.