Do 2025. godine na ulicama ovog grada saobraćat će ukupno 60 električnih autobusa standardne dužine, saopćile su bečke vlasti.
Tada bi Wiener Linien raspolagao s petinom autobuske flote bez emisija štetnih plinova, zbog čega otvara i novi servisni centar za električne autobuse. Međutim, električni autobus nije nešto novo na ulicama Beča.
Više od deset godina električna vozila duga osam metara voze ulicama austrijske prijestonice na dvije rute. Wiener Linien su proteklih godina testirali i nekoliko električnih autobusa standardne dužine od 12 metara. Na osnovu stečenih saznanja, Beč je odlučio da naruči desetine ovih električnih autobusa, a prvi od njih počeo je da prevozi putnike.
Četiri Mercedes Daimler autobusa su u probnom radu na dvije linije u jugoistočnom dijelu Beča. Na posljednjoj stanici kod Centralnog groblja postavljena je punionica sa četiri punjača od 300 kilovata. Autobusi se ovdje pune 20 minuta nakon svakog putovanja.
Garažiraju se i pune preko noći u Centru za kompetentnost elektromobilnosti u općini Siebenhirten na jugu grada, čija izgradnja se trenutno završava. U ovom centru se i servisiraju. Osim toga, moderni objekti su izgrađeni u skladu s ekološkom održivosti - na primjer, otpadna toplota iz uređaja za punjenje se koristi za grijanje servisne sale. Wiener Linien puni svoje autobuse energijom iz obnovljivih izvora.
Za razliku od mnogih drugih električnih autobusa, autobusi na baterije u Beču ne koriste čak ni pomoćno dizel grijanje. Grijanje je osigurano klima uređajima sa toplotnom pumpom.
"Već prevozimo 80 posto putnika bez štetnih emisija u metrou i tramvajima. Puštanje novih električnih autobusa u promet na redovnim linijama označava još jednu prekretnicu na putu ka klimatskoj neutralnosti za Beč. Zajedno sa Ministarstvom za zaštitu klime i Evropskom unijom ulažemo 48 miliona eura u kupovinu električnih autobusa i izgradnju stanica za brzo punjenje"; izjavio je Peter Hanke, član bečke gradske vlade za javni gradski prievoz.
U roku od dvije godine, Beč želi da pokrije devet ruta autobusima na baterije. Osim toga, Wiener Linien istovremeno priprema na desetine hidrogenskih autobusa koji će također uskoro biti pušteni u redovan saobraćaj, saopćile su vlasti Beča.