United Grupa objavila izvještaj o održivosti za 2023. godinu
Kompanija je objavila Izvještaj o održivosti za 2023. godinu, koji ističe značajna postignuća u područjima zaštite okoliša, društvene odgovornosti i upravljanja (ESG). Ovaj izvještaj naglašava posvećenost United Grupe održivosti te detaljno opisuje napredak u poticanju pozitivnih utjecaja na okoliš i društvo.
United Grupa cilja na neto nultu emisiju do 2040. godine uz značajno smanjenje emisija potvrđenog od strane SBTi-a
Glavni naglasak težnji United Grupe prema održivosti su ambiciozni ciljevi smanjenja emisija, koje je potvrdila Science Based Targets initiative (SBTi). Kao dio posvećenosti borbi protiv klimatskih promjena, United Grupa cilja na neto nultu emisiju do 2040. godine. Značajan napredak postignut je u 2023. godini, pri čemu je kompanija postigla smanjenje emisija Scopa 1 i 2 za 46 posto u poređenju s baznom 2020. godinom.
Značajan napredak u inicijativama za obnovljivu energiju i kružnu ekonomiju
U 2023. godini, United Grupa je potvrdila svoju predanost obnovljivim izvorima energije, tako što je 40 posto svoje ukupne potrošnje električne energije proizvela iz obnovljivih izvora, dodatno osnaživši svoju ulogu u promociji održivih poslovnih praksi u cijeloj industriji. Osim smanjenja emisija, United Grupa se obavezala postići nultu količinu operativnog otpada na odlagalištima do 2030. godine. Ovaj cilj podupire fokus na načela kružne ekonomije, inicijative za ponovnu upotrebu i recikliranje te uklanjanje elektronskog otpada. Kompanija već promoviše principe kružne ekonomije kroz svoje half-SIM i eSIM inicijative, programe za odlaganje otpada kupaca i otkup starih pametnih telefona. Važno je za istaknuti da je u 2023. godini oko 40 posto instalirane opreme u prostorima korisnika (CPE) činila obnovljena oprema.
Također, ove godine United Grupa je dovršila svoju prvu procjenu prema EU Taksonomiji, ocjenjujući svoje aktivnosti prema održivim finansijskim okvirima EU-a koji promovišu održivu tranziciju i društveno odgovorna ulaganja.
United Grupa promoviše jednakost spolova i razvoj liderstva kroz društvene inicijative u 2023. godini
U pogledu društvenih inicijativa, United Grupa je postigla značajne prekretnice u rodnoj ravnopravnosti i raznolikosti u 2023. godini. Žene su imale 52 posto vodećih pozicija unutar kompanije, što odražava posvećenost osnaživanju žena na radnom mjestu. Dodatno, United Grupa je potpisala Women’s Empowerment Principles (WEPs), globalnu inicijativu koja promoviše korporativno djelovanje za rodnu ravnopravnost, a dovršila je i svoju prvu procjenu srednje razlike u plaćama prema spolu, ističući svoju podršku ženama tokom njihove karijere.
Kako bi ojačala sposobnost rukovodećeg tima za poticanje inicijativa održivosti, United Grupa je 2023. godine uvela program obuke pod nazivom "Keep the Future" (Zadrži budućnost). Ovaj program osobama na rukovoditeljskim pozicijama pruža vještine i znanja potrebna za provođenje aktivnosti u postizanju dugoročnih ciljeva održivosti, prenosi Fena.
„Napredak koji smo postigli u 2023. godini naglašava posvećenost United Grupe izgradnji održive budućnosti“, izjavila je Miriam Di Traglia, izvršna direktorica za usklađenost, rizik i održivost United Grupe te dodala: „Naši uspjesi u smanjenju emisija, korištenju obnovljivih izvora energije i ravnopravnosti spolova pokazuju da je održivost u središtu naše strategije. Ponosni smo na naš napredak i ostajemo predani stvaranju dugoročne vrijednosti za sve naše dionike.“
Kompletan Izvještaj o održivosti za 2023. godinu dostupan je na web stranici United Grupe na linku. Za više informacija molimo kontaktirajte Bojanu Mijailović, izvršnu direktoricu za odnose s investitorima i strateške analize na Investor.Relations@united.group .
O United Grupi
United Grupa vodeća je telekomunikacijska i medijska grupacija u Jugoistočnoj Evropi. Posluje u osam zemalja s približno 15.000 zaposlenika, ostvarujući godišnji prihod od preko c. 3 milijarde eura. U sektoru telekomunikacija više od 5,30 miliona domaćinstava i više od 7,30 miliona mobilnih pretplatnika ima koristi od najveće FTTH (Fiber to the Home) mreže u jugoistočnoj Evropi, kao i intenzivnih ulaganja United Grupe u 5G mrežu i vrhunsku fiksnu i mobilnu povezanost. Pod brendom United Fiber Grupa konsoliduje svoj portfolij fiksne infrastrukture kako bi dodatno ubrzala i ojačala ulaganja u zemljama EU, stvarajući snažne sinergije i podižući svoje investicijske sposobnosti na viši nivo. Cjelokupnim veleprodajnim aktivnostima United Grupe na infrastrukturi, uključujući glas, podatke, mobilnu mrežu i roaming, upravlja UGI Wholesale. Interna tehnološka kompanija Grupe, inovacijski centar United Cloud, predvodi regionalnu transformaciju u zabavi i telekomunikacijama s proizvodima poput napredne video platforme EON.
Medijska podružnica, United Media, proizvodi i distribuira atraktivan TV sadržaj, uključujući glavne sportske, informativne i zabavne formate, dosežući ogromnu publiku od 40 miliona ljudi putem svojih vodećih besplatnih kanala na tržištu, uz bogat portfolij Pay-TV kanala. S trenutnim kapacitetom za proizvodnju preko 40.000 sati izvornog lokalnog sadržaja godišnje, United Media upravlja sa 60 TV kanala, 40 web i pouzdanih portala s vijestima, deset printanih izdanja i radiostanica.