Konkretno, registarska tablica vozila se skenira pomoću pametnog telefona od strane osoblja za nadzor parkiranja. Potom se podaci upoređuju sa povezanom bazom podataka. Na ovaj način se želi izbjeći upotreba plastike i povećati sigurnost službenika za nadzor parkiranja, jer se zbog prelaska na skeniranje naljepnica prilikom kontrola više ne mora prilaziti ivici trotoara.
U posljednjih nekoliko mjeseci, novi softver je već temeljito testiran i pokazao se spremnim za upotrebu.
„Ovo je prekretnica u pogledu digitalizacije, a ujedno i olakšanje za vlasnike automobila jer više ne moraju da lijepe naljepnice ili ih mijenjaju ako pukne vjetrobransko staklo“, rekla je članica gradske vlade za digitalizaciju Ulli Sima. Time se povećava i broj elektronskih zahtjeva, što olakšava postupak od podnošenja zahtjeva do izdavanja. Kao i za do sada, zahtjev za virtuelnu naljepnicu se podnosi u općini prebivališta. Jedina razlika je što naljepnicu više neće biti potrebno zalijepiti na vjetrobransko staklo.
Ova promjena ima za cilj stvaranje više prostora za pješake i bicikliste, promociju javnog prijevoza i doprinos opštim naporima grada na polju zaštite životne sredine. Prihodima od upravljanja parkiranjem finansira se javni prijevoz, koji se stalno proširuje. Površine oslobođene proširenjem digitalnog sistema parking naljepnica se preuređuju ekološki prihvatljivim projektima, u koje su često uključeni i građani.
Energetika.ba