Mnogo je razloga zbog kojim možete natankati krivo gorivo u rezervoar automobila, a problemi mogu biti ozbiljni. Jedan od najčešćih je upravo – krivo utočeno gorivo!
Imate li sreće i shvatite li na benzinskoj pumpi da u dizelaša točite benzin, odmah stanite i ne uključujte automobil.
"Zovite pomoć prije nego što krene prema ključnim dijelovima sistema".
U suprotnom, uključite li automobil i krenete li voziti – vrijeme je da upotrijebimo riječ katastrofa. Ulazak benzinskog goriva u osjetljivi sistem dizelskog motora mogao bi za sobom povući skupe posljedice, zamjenu visokotlačne pumpe, injektora, cijevi za goriva i tanka. Benzin nema sposobnost dizela da djeluje poput lubrikanta u sistemu ubrizgavanja i upravo zbog toga će stradati injektori, pumpa…
U suprotnom, utočite li dizelsko gorivo u benzinca šteta je manja, ali ako niste pokrenuli automobil najbolje je opet ispumpati gorivo iz rezervoara. Nastavite li s krivim gorivom može doći do oštećenja injektora. Ako možete, nazovite servisera, koji će vam pomoći i objasniti što učiniti.
Pojavila se i nova opasnost: što ako u otvor za dizelsko gorivo utočite AdBlue tekućinu, koja služi za redukciju emisija dušikovih oksida kod dizelskih motora.
Svakakve se greške događaju, a moguća je ova. Adblue djeluje korozivno, jer je mješavina ureje i vode, učinak je savim drugačiji nego li je samo miješanje benzina i dizela u sistemu ubrizgavanja.
Štete su često samim točenjem teško ispravljive, a da se ne zamjeni kompletan sistem ubrizgavanja sa svim vodovima, brizgaljkama, spremnikom i pumpama. Zapravo, jedna od najgorih i najskupljih kombinacija u praksi ako se dogodi.
Često proizvođači izbjegavaju da se otvori za punjenje Adbluea nalaze neposredno pokraj otvora za gorivo pa se čep za Adblue može naći u prtljažniku ili u motornom prostoru kod nekih modela kako bi se smanjila mogućnost pogreške.