Od najjeftinijeg goriva u Libiji do najskupljeg u Jordanu, cijene benzina u arapskim zemljama pokazuju ogromne razlike koje proizlaze iz različitih državnih politika, subvencija i stepena domaće proizvodnje nafte.
Dok su Libija, Alžir i Kuvajt među zemljama s najnižim cijenama, zahvaljujući velikim zalihama i državnim subvencijama koje održavaju stabilne troškove za građane, cijene u državama poput Jordana, Libanona i Maroka višestruko su više. Ove zemlje ili nemaju značajne rezerve nafte ili su smanjile subvencije kako bi ublažile pritisak na državne budžete.
U zaljevskim zemljama, poput Saudijske Arabije i Katara, cijene su i dalje među nižima u svijetu, ali su posljednjih godina blago porasle zbog fiskalnih reformi i prelaska na tržišne modele određivanja cijena. S druge strane, zemlje koje uvoze gorivo suočavaju se s rastom troškova života, jer se cijene goriva direktno odražavaju na transport i cijene osnovnih proizvoda.

Razlike u cijenama goriva najbolje oslikavaju ekonomske realnosti regije – od bogatih izvoznika do onih koji se bore s fiskalnim deficitima. I dok za stanovnike Libije ili Kuvajta točenje rezervoara ne predstavlja značajan trošak, za građane Jordana i Libanona gorivo postaje luksuz koji direktno utiče na svakodnevni standard.