Umjesto spomenutog motora prostor je ovaj put poslužio za smještaj baterija obloženih karbonom i kevlarom čiji je kapacitet (65 kWh) dovoljan za autonomiju koja prema WLTP standardima iznosi 320 kilometara, a jednosatno punjenje baterija osigurava skoro 300 kilometara autonomije.
Dva elektromotora, koji su u ovom slučaju smješteni nazad, „proizvode“ 610 konjskih snaga i 950 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuiraju samo na zadnju osovinu, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od četiri sekunde i elektronski ograničenih 250 km/h. Poređenja radi, električni Rapide do "stotke“ brže od modela Rapide S koji pokreće V12 motor s 560 KS.
Aston Martin će svoj prvi električni model napraviti u samo 155 primjeraka. Cijena nije objavljena, a Rapide E je prvi korak britanske kompanije čije će električne automobile proizvoditi novoosnovani podbrend Lagonda, prenosi Klix.
Energetika.ba