Proizvođači, poput Volvoa, Audija, Mercedesa ili Jaguara, požurili su da objave datume od kojih više neće proizvoditi benzince i dizelaše te se posvetiti isključivo električnim modelima.
Trendovi su takvi, ali ne znači da će ih većina slijediti. BMW, na primjer, nema namjeru da ide isključivo u jednom smjeru. Radi se na novoj generaciji benzinskih i dizelskih motora i planira da ih proizvodi i u sljedećoj deceniji.
Govoreći za CarExpert, Frank Weber, član upravnog odbora za razvoj BMW Grupe, jasno je dao do znanja da BMW neće objaviti datum kada će kompanija napustiti svoje dizelske i benzinske motore.
Weber je izjavio da BMW predviđa budućnost u kojoj motori s unutrašnjim sagorjevanjem harmonično koegzistiraju s elektrifikovanom ponudom, pružajući kupcima izbor između ICE i BEV pogonskih sklopova u sljedećih 10-15 godina.
BMW paralelno ide i u smjeru elektrifikacije, piše Revija HAK. Kompanija je postavila cilj da do kraja decenije prodaje najmanje 50 posto električnih vozila.
Ovaj dvostruki pristup ima za cilj zadovoljiti širi spektar potrošača, dozvoljavajući im da izaberu pogonski sistem koji najbolje odgovara njihovim potrebama bez kompromisa, prenose nezavisne.
(Energetika.ba)