Sljedeća dva električna Renaultova vozila bit će crossoveri ili SUV-ovi bazirani na CMF-EV platformi, a na tržištu će se pojaviti do 2022. godine.
Prvi model će biti SUV veličine Kadjara, a i drugi će biti slične forme jer je cilj Renaulta što više iskoristiti trend na tržištu, odnosno popularnost ovakvih modela.
Šef Renaultovog odjela za električne automobile Giller Normand tvrdi da će novi modeli biti crossoveri ili SUV-ovi, a ne hatchback varijante, međutim, dodao je da moraju biti aerodinamičniji od "običnog automobila ovog tipa".
"U svijetu električnih vozila veoma smo osjetljivi na otpor zraka i aerodinamičnost. Želimo imati domet od 550 km", kazao je Normand.
Nova CMF-EV platforma Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse koju koristi i koncept Morphoz koji mijenja oblik, omogućava promjenu širine, visine i dužine, ali je ograničena na kompaktna vozila te vozila srednje veličine.
Najnoviji Renault Zoe ima domet od 383 km, a Normand smatra da veći električni automobili trebaju imati veći domet, odnosno do 550 km.
Renault i Dacia će do 2022. godine zajedno nuditi osam električnih automobila, uglavnom malih kao što su modeli Zoe, Renault Twizy i nadolazaći Dacia Spring. Renaultov par iz C ili višeg segmenta će biti praktičniji te će imati veći domet, prenosi Klix.ba.
Energetika.ba