Toyota lansira svoje najjeftinije pametno električno vozilo u Kini

Japanska Toyota započela je ove sedmice s prodajom pametnog električnog automobila za 19.238 eura u Kini.
Cilj im je privući kupce svojim naprednim značajkama sličnim kineskim konkurentima, jer proizvođač automobila pokušava povratiti udio na najvećem svjetskom automobilskom tržištu.
Toyota je dosad imala ograničen uspjeh sa svojim prethodnim modelima električnih vozila (EV) na iznimno konkurentnom tržištu kojim dominiraju lokalni proizvođači kao što je kineski BYD. U četvrtak je počela primati narudžbe za svoj najnoviji, i puno jeftiniji, model, Bozhi 3X.
Toyota i njezin kineski partner, državna Guangzhou Automobile Groupa (GAC), prvi put su predstavili automobil na autoshowu u Pekingu prošle godine.
Više od 10.000 narudžbi primljeno je u roku od sat vremena nakon lansiranja, rekao je Peng Baolin, potpredsjednik prodaje u GAC Toyoti.
Početna cijena za modele s navigacijskim mogućnostima sličnim Teslinoj potpuno samostalnoj verziji iznosi 18.562,42 eura. Manje napredna verzija ima cijenu od 13.348,48 eura, što ga čini Toyotinim najjeftinijim električnim vozilom u Kini.
Smart verzija opremljena je Orin X čipom, lidarom i Momentinim softverom za pametnu vožnju koji je usporediv s konkurentima, prenosi Reuters.
Dugotrajni rat cijena na kineskom tržištu električnih vozila ušao je u novu fazu prošlog mjeseca nakon što je BYD rekao da će ponuditi napredne značajke za pomoć u vožnji na nekoliko modela, uključujući one čija je cijena manja od 9.619 eura, bez dodatne naknade.