Energetika.ba
Zaštita okoliša

U Blagaju predstavljen Certifikacijski mehanizam Eko škola u BiH

Autor: Energetika.ba
U Blagaju predstavljen Certifikacijski mehanizam Eko škola u BiH

Susret predstavnika osnovnih i srednjih škola Hercegovačko-neretvanskog kantona, Pedagoškog zavoda Mostar i Zavoda za školstvo Mostar održan je u srijedu u Blagaju gdje je predstavljen Certifikacijski mehanizam Eko škola u BiH.

Centar za promociju civilnog društva (CPCD) već četvrtu godinu realizira projekt "Misli o prirodi!", koji je velikim djelom posvećen radu s obrazovnim institucijama.

Osnovni cilj navedenog mehanizma je uključiti očuvanje okoliša na principima održivog razvoja u rad odgojno-obrazovnih institucija u BiH, preko implementacije aktivnosti koje će uvesti vidljive promjene stavova i ponašanja u svakodnevnom životu i radu učenika i uposlenika škole, ali i šire društvene zajednice, saopćeno je iz CPCD-a.

"Svakodnevno u svom radu nastojimo u središte pozornosti staviti učenike, a u idućem razdoblju napravit ćemo značajne korake u poboljšanju kvalitete nastavnog procesa. Dodao bih da je važno zajedništvo, zbog čega pozivam predstavnike Pedagoškog zavoda i sve nastavnike da zajedno uložimo značajne napore po pitanju podizanja kvalitete obrazovanja u HNK. Ništa nas ne sprječava da imamo najbolje učenike u državi", kazao je ministar znanosti, kulture i sporta HNK Rašid Hadžović.

Tijekom događaja predstavljene su dvije analize koje su realizirane kroz projekt i to Analiza važećeg Nastavnog plana i programa za osnovne i srednje škole HNK-a koja budi preporuke integriranja koraka i aktivnosti Certifikacijskog mehanizma Eko škola bez narušavanja redovne nastave, te Analiza implementiranja Certifikacijskog mehanizma u 38 škola u cijeloj BiH s posebnim fokusom na HNK, koja prikazuje dosadašnje ostvarene benefite.

Dikretorica Pedagškog zavoda Mostar Enisa Gološ okupila je profesionalce iz osnovnih i srednjih škola, te vanjske suradnike, koji su u proteklih 12 mjeseci radili na izmjenama i dopunama Nastavnog plana i programa, kako bi ih učinili boljim, korisnijim i konkretnijim.

"Svi smo mi učitelji, bez obzira koju funkciju obnašali u obrazovanju. Trebamo se osjećati počašćeno jer smo dijelom grupe ljudi koja najviše radi i od koje kreću ostale profesije", naglasila je Gološ.

(Energetika.ba)