“Nažalost, upućeno je upozorenje, ali ono je automatsko, softverski ištampano za sve korisnike koji su toga dana u toliko sati imali dugovanje, bez obzira koliko je to dugovanje. Ili su platili račun, a on nije ušao u sistem. Dugujem izvinjenje svima onima koji su redovne platiše i kojima se ta neprijatnost desila, moram da priznam da mi je krajnje neprijatno zbog tih ljudi“, rekao je Čavić za ATV.
Kaže da više od 95 posto kupaca su redovni i izmiruju svoje obaveze, i neće biti isključenja nikome ko ima tako banalne stvari u kašnjenju nekoliko dana ili male iznose dugovaranja.
“Kao i do sada imamo obzira prema ljudima koji su u stanju socijalne potrebe, nema isključenja takvima. Pomažemo gdje god možemo i sigurno neće biti isključenja po ovim obavještenjima", dodao je.
Energetika.ba
hercegbosanski kanton
Potpisan ugovor o izgradnji vjetroparka “Ljubuša”
traženja rješenja
U narednim danima sastanak nadležnih o poskupljenju struje u RS
nakon obustave u austriji