Električni Fiat Panda dolazi na tržište 2024. i imaće SUV izgled karoserije.
U međuvremenu, međutim, postoji još jedna Panda koja daje rezultate svojim slatkim izgledom i terenskim izgledom. Dolazi iz Geelyja u Kini i zove se Panda Knight.
No, ljudi su tamo vjerovatno tek usput pomislili na Fiat Pandu, koja je postala kultno vozilo kao 4×4. Umjesto toga, naziv se odnosi na kinesku nacionalnu životinju, dodatak "Vitez" aludira na rustikalni izgled.
Kad smo već kod izgleda: prednji dio malenog automobila jasno asocira na američki Ford Bronco, a iz profila vas podsjeća na Suzuki Jimny. Za razliku od ova dva, Panda Knight nema pogon na sve kotače. Skraćenica "Geome" odnosi se na Geely podbrand Geometry.
Panda Knight lansiran je u Kini tokom vikenda s početnom cijenom od 53.900 juana, što je nešto više od 7.000 eura po trenutnom kursu.
Sa 3,14 metara dužine, Panda Knight sedam je centimetara duža od Pande Mini iz koje je izvedena. Širok je 1,56 metara i visok 1,65 metara te ima međuosovinski razmak nešto više od dva metra.
Mini-SUV vrlo jednostavnih kockastih oblika i terenskog izgleda, koji se sastoji od posebnih 14-inčnih aluminijumskih točkova, krovnih nosača, crnih plastičnih lukova točkova i ljestava na lijevoj strani.
U interijeru se radi o racionalnosti i najboljem mogućem iskorištavanju ograničenog raspoloživog prostora s najvećim volumenom gepeka od najmanje 800 litara.
Budući da Panda Knight ima električni pogon, pod je ravan, a centralni tunel sveden je na minimum.
Panda Knightu ne nedostaje tehnologije: s 9,2-inčnim digitalnim instrumentima i centralnim 8-inčnim ekranom osjetljivim na dodir za upravljanje infotainment sistemom.
Dostupan samo s pogonom na zadnje točkove, Geely Panda Knight opremljen je baterijom od 17,03 kWh litijum željezo fosfat, koja omogućuje domet od 200 km (izračunato prema kineskom standardu). Motor je sinkroni motor s permanentnim magnetom snage 30 kW (41 KS) i 110 Nm s učinkovitošću od 96,5 posto. Što se tiče punjenja, Panda Knight se može puniti do 22 kW.
Još nije poznato hoće li i kada kineska električna Panda doći u Evropu te će stoga biti dio sljedećeg vala kineskih modela koji će debitovati na tržištu regiona. Barem će tada biti zanimljivo vidjeti može li naziv Panda ostati. Fiat možda ima nešto protiv, prenosi Autoportal.hr.
(Energetika.ba)