Očekuje se da će Porscheov hibridni SUV pokretati pogonska opcija koju Porsche već nudi modelom Panamera 4 E-Hybrid.
Porsche je treću generaciju modela Cayenne predstavio u augustu prošle godine, a SUV je kupcima inicijalno ponuđen u kombinaciji s tri benzinska motora. Najslabiji motor u ponudi je trolitarski V6 koji uz asistenciju turbopunjača nudi 340 KS. Slijedi ga 2,9-litarski biturbo V6 motor s 440 KS, a na vrhu ponude je 4-litarski biturbo V8 u koji je "ugurano" 550 KS.
U međuvremenu, Porsche privodi kraju intenzivna testiranja četvrte pogonske opcije za Cayenne, a očekuje se da će hibridno izdanje Porscheovog većeg SUV-a kupcima biti dostupno za nekoliko mjeseci.
Prije toga, djelimično elektrificiran SUV treba preživjeti nemilosrdna testiranja pri temperaturama zraka u rasponu od -40 do 40 stepeni celzija, a u posljednjoj kolekciji fotografija Porsche je pokazao kako se pretprodukcijski hibridni Cayenni snalaze u ambijentu Južnoafričke Republike, prenosi Klix.
Iako još uvijek nije zvanično potvrđeno, Cayenne E-Hybrid trebao bi pokretati 2,9-litarski biturbo V6 motor koji bi uz asistiranje elektromotora raspolagao s 462 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je konfiguracija koju Porsche već nudi u slabijoj hibridnoj Panameri, a sve su prilike da će Porsche uskoro ponuditi i još snažniji hibridni Cayenne Turbo S E-Hybrid koji će pokretati kombinacija koja pokreće snažniju hibridnu Panameru.
Energetika.ba