“U grupaciji razvijamo ovu tehnologiju, jer smo svjesni potrebe za drugačijim pristupom, kada se radi o komercijalnoj upotrebi električnih vozila,” rekao je Chae Mo Yang, vođa odjeljenja za razvoj ekološki prihvatljivijih tehnologija. “Spremamo se za budućnost u kojoj ćemo moći ponuditi dostavna električna vozila, koja će optimalno djelovati u bilo kojim uslovima na cesti i bez obzira na masu tereta koji prevoze. I ne samo to – ova vozila će imati i vrlo niske troškove poslovanja.”
Cjenovna konkurentnost budućih lakih dostavnih električnih vozila je ključ do uspjeha za vlasnike malih preduzeća. Uzimajući to u obzir grupacija razvija tehnologiju mjerenja bruto mase vozila upotrebom senzora ubrzanja umjesto senzora mase; to znači da se ovakva tehnologija može koristiti i kod vozila koja nisu opremljena skupim zračnim ovjesom.
Procjena najveće dozvoljene mase upotrebom senzra ubrzanja izračunava se pomoću drugog Newtonovog zakona ili zakona dinamike o vezi između sile, mase i ubrzanja. Ukratko: što je manja masa, a veća sila, koja djeluje na to, veće je ubrzanje vozila. Kada, dakle, pomjeramo predmet konstantnom brzinom, masa predmeta se može izračunati s obzirom na ubrzanje.
Kada se bruto masa vozila izračuna tokom samog procesa vozilo procjenjuje voznu razdaljinu i prilagođava svoj najveći okretni moment. To znači da se procjena raspoloživog dometa vozila temelji na preciznim izračunima trenutne mase i brzine vozila, što je potrebno uzeti u obzir kod troškova i praktične učinkovitosti u komercijalnoj upotrebi.
Kada, na primjer, vozilo prevozi težak teret automatski obavještava vozača o procjeni dometa kako bi pružila dovoljnu napunjenost baterije da sigurno dođe do cilja.
Hyundai Motor Grupacija ulaže puno truda u razvoj ekološki prihvatljivijih dostavnih vozila koja smanjuju emisije štetnih plinova. Prošle godine grupacija je potpisala pismo namjere sa švicarskim preduzećem H2 Energy – sporazum govori o osnivanju zajedničkog preduzeća koje će u narednih pet godina lansirati hiljadu teških teretnih električnih vozila s pogonom na gorive ćelije.